12/05/2016

Česta pitanja

O usluzi

  • Što je Spin City?

Spin City je prva car sharing usluga u Hrvatskoj koja ti omogućava korištenje vozila na zahtjev i pristup floti od 30 vozila, 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Putem aplikacije vrlo lako lociraš i rezerviraš dostupna vozila. Otključaj vozilo klikom na aplikaciji i nakon vožnje parkiraj besplatno na bilo kojem javnom parkirališnom mjestu unutar Spin City zone.
Za tebe Spin City osigurava kompletnu uslugu: gorivo, besplatan parking, osiguranje (CDW, TP) i održavanje! Ne postoji fleksibilniji i jednostavniji način da dođeš od točke A do točke B.

  • Prvo korištenje usluge

1. Registriraj se

Registraciju možeš napraviti putem naše internet stranice www.spincity.hr ili aplikacije.
Nakon potvrde registracije, za validaciju korisničkog računa pošalji slike svojih dokumenata (osobne iskaznice, vozačke dozvole i selfie) na zagreb@spincity.hr.

2. Lociraj i rezerviraj vozilo putem aplikacije

Najbliže slobodno vozilo lociraj putem aplikacije na vlastitom pametnom telefonu. Dostupna vozila prikazana na karti možeš rezervirati samo jednim klikom na 15 minuta. Ako u prolazu spontano primjetiš slobodan Spin City automobil, možeš ga otključati i bez rezervacije.

3. Otključaj vozilo

Jednim klikom otključaj vozilo pomoću aplikacije na pametnom telefonu ili tabletu. Ako ti se isprazni baterija na pametnom uređaju, uz sebe uvijek imaj Spin City pametnu karticu. Za nastavak vožnje koristi ključ.

4. Pauza

Ako tvoj put nije završio i kroz određeno vrijeme želiš nastaviti vožnju vozilo zaključaj ključem. Tako vozilo ostaje rezervirano samo za tebe koliko god želiš.

Plaćanje parkinga? Jedna briga manje! Ne moraš brinuti o plaćanju i parkirnim kartama jer Spin City za tebe osigurava parking na području cijelog grada Zagreba. Možeš besplatno parkirati u 1., 2. i 3. zoni.

5. Kraj puta

Sve što trebaš je ugasiti vozilo te odgovoriti na nekoliko jednostavnih pitanja na putom računalu. Molimo te provjeri jesu li prozori i vrata pravilno zatvoreni, jesu li svjetla ugašena te jesi li izvadio svoje osobne stvari. Vozilo možeš zaključati putem aplikacije ili članskom karticom koju prisloniš na čitač s vanjske strane vjetrobranskog stakla. Poslije nekoliko sekundi čut ćeš „klik“ što znači da je vozilo zaključano i da je tvoja vožnja završena.

  • Zašto Spin City?

Jednostavan pristup automobilu putem vlastitog pametnog telefona.

Spin City osigurava kompletnu uslugu: gorivo, parking, osiguranje i održavanje.

Ne postoji fleksibilniji način da dođeš od točke A do točke B.

Spin City štedi tvoje vrijeme i novac, čuva okoliš i vozi te gdje god želiš.

Zaboravi na gužvu i čekanje. Spin City čeka tebe, 24/7.

 

Ključna pitanja

  • Kako mogu postati član?

Potrebna su samo dva koraka do tvoje prve vožnje.

1. Registracija

Registriraj se putem naše internetske stranice www.spincity.hr ili aplikacije.
Potom ćeš primiti email za potvrdu članstva i uplatu jednokratne registracijske naknade (uključen određen broj bonus minuta i članska kartica).

2. Validacija korisničkog računa

Za validaciju korisničkog računa pošalji slike svojih dokumenata (osobne iskaznice, vozačke dozvole i selfie) na zagreb@spincity.hr. Detaljne upute primit ćeš nakon registracije.

  • Spin City kartica

Nakon uspješne validacije korisničkog računa, bit će ti izrađena Spin City članska kartica kojom također možeš otključati i zaključati vozilo. 

  • Što je potrebno za Spin City članstvo?
    • Registracija i validacija korisničkog računa,
    • Osobna iskaznica,
    • Važeća vozačka dozvola minimalno 365 dana od datuma izdavanja,
    • Kreditna ili debitna kartica za plaćanje.
  • Što je Zona?

Spin City Zona je posebno definirano područje unutar kojeg se preuzimaju i ostavljaju  vozila.

Naime, putno računalo u vozilu će te glasovnom porukom opomenuti ako se nalaziš van Zone i da vozilo premjestiš unutar definiranih granica.

mapa-dsh-2

  • Gdje mogu parkirati Spin City vozilo?

Vozila Spin City moguće je parkirati na bilo kojem raspoloživom javnom parkirnom mjestu na području grada Zagreba.

Mogu li parkirati u garažama?

Naravno! Vozilom se možeš parkirati u garažama, staviti ga na pauzu, ali po završetku vožnje potrebno je vratiti vozilo na javno parkirališno mjesto (na površini) unutar Spin City zone. Troškove parkiranja u garažama podmiruje korisnik.

  • Što se plaća i kako? 

Registracija: Jednokratna naknada za registraciju od 149,00 kuna standardno uključuje 100 bonus minuta vožnje i Spin City člansku karticu.

Minuta vožnje: Nakon što potrošiš bonus minute možeš voziti po standardnoj cijeni ili možeš zakupiti jedan od Spin City paketa uz koje je vožnja za tebe još povoljnija.

Paketi:

  • Mjesečna pretplata: Spin ‘n Save 60, 120 i 240

Sadrže određeni broj minuta (60, 120, 240) koje se mogu iskoristiti u roku od 30 dana. Svakih 30 dana paketi se obnavljaju te se nepotrošeni višak minuta ne može prebacivati u sljedeći mjesec.

  • Prepaid paketi: Spin Prepaid 90, 290 i 505

Sadrže određeni broj minuta (90, 290, 505) te nemaju vremenskog ograničenja u kojem je potrebno potrošiti minute iz pojedinog paketa.

 

  • Spin na sat: 1h, 3h i 8h

Ovi paketi se aktiviraju putem aplikacije prije same vožnje te se naplaćuju nakon završenog korištenja vozila. Uključuju određen broj kilometara (1 h – 10 km, 3 h – 35 km, 8 h – 75 km), te se nakon potrošene kilometraže naplaćuju dodatni kilometri i/ili u slučaju dužeg korištenja najma od vremenskog trajanja paketa obračunavaju dodatne minute. Prilikom trajanja Spin na sat paketa (1 h, 3 h ili 8 h ) vozilo zaključavaš ključem, a tek kad zaista želiš završiti svoje putovanje i završiti s korištenjem paketa Spin na sat klikni opciju „završi putovanje“ i zaključaj vozilo putem aplikacije ili Spin City kartice.

  • Što sa osiguranjem? Gorivom? Plaćanjem parkinga?
    • Spin City usluga uključuje SVE:
      • Gorivo
      • Besplatan parking
      • Osiguranje (CDW, TP)
      • Održavanje vozila
  • Kako automobile napuniti gorivom?

NE trebaš brinuti o gorivu, Spin City osigurava točenje i punjenje vozila.

U slučaju da razina goriva benzinskog vozila padne na razinu od 25% ili niže možeš natočiti gorivo na INA benzinskim postajama, a Spin City će ti po dostavi računa pisanim putem (emailom) refundirati iznos računa proprocionalan broju minuta po osnovnoj tarifi uz nagradu od dodatnih 10 bonus minuta za vožnju.

U slučaju da razina baterije na električnom vozilu padne na razinu od 25% ili niže možeš pri završetku korištenja vozilo priključiti na punionicu za električna vozila te ćeš biti nagrađen sa 10 BONUS MINUTA. Lokacije punionica za električna vozila na koje možeš priključiti naša električna vozila, prikazane su na aplikaciji.

 

Dodatna pitanja

  • Kako mogu saznati je li  Spin City vozilo slobodno?

Najbliže slobodno vozilo pronađi putem aplikacije na vlastitom pametnom telefonu. Dostupna vozila prikazana na karti možeš rezervirati samo jednim klikom na 15 minuta. Ako u prolazu spontano primjetiš slobodan Spin City automobil, možeš ga otključati i bez rezervacije. Prva rezervacija prije vožnje uvijek je besplatna. 

  • Kako ću otključati vozilo?

Jednim klikom otključaj vozilo pomoću aplikacije na pametnom telefonu. Ako ti se isprazni baterija na pametnom uređaju, uz sebe uvijek imaj Spin City člansku karticu.

  • Gdje se nalaze ključevi od Spin City vozila?

Ključevi od Spin City vozila nalaze su u pretincu za rukavice. Ključ vozila je na magnetnom privjesku koji je povezan sa putnim računalom te ga možeš izvući tek nakon što odgovoriš na pitanja i dobiješ uputu od putnog računala. U protivnom, vozilo će biti blokirano te nećeš moći pokrenuti vozilo. U tom slučaju obavezno kontaktiraj korisničku podršku ili zaključaj vozilo aplikacijom ili članskom karticom. Nakon isteka rezervacije, pojavit će se vozilo na mapi aplikacije te ćeš ponovno moći rezervirati i pokrenuti isto vozilo.faq

  • Što ako želim otići vozilom izvan Zone?

Kretanje Spin City vozilom je moguće van Spin City zone i to unutar granica Republike Hrvatske, no po završetku korištenja usluge vozilo je potrebno parkirati unutar definirane zone. Kada želiš napraviti pauzu između vožnji izvan zone, vozilo obavezno stavljaš na pauzu/stanku te ga zaključavaš ključem, u suprotom snosiš dodatne troškove.

  • Što ako ostavim vozilo izvan Zone?

Vozilo je potrebno premjesti unutar zone, u suprotnom snosiš dodatni trošak.

  • Mogu li otići sa Spin City vozilom u Sloveniju?

Spin City vozila trenutno nije moguće voziti izvan granica Republike Hrvatske, osim uz pismeno dopuštenje Spin Cityja.

  • Kako mogu rezervirati Spin City vozilo?

Rezervacija je moguća putem aplikacije na 15 minuta. Vozilo možeš rezervirati i pozivanjem korisničke podrške na 01 4440 051.

  • Kako završiti vožnju?

1. Parkiraj vozilo unutar Spin City zone na javnom parkirališnom mjesto.
2. Ugasi vozilo i svjetla te zatvori prozore i na putnom računalu odgovori na nekoliko jednostavnih pitanja i završi vožnju.
3. Magnetni privjesak na kojem je ključ vozila stavi u utor putnog računala.
4. Izađi iz vozila te provjeri da li si ponio sa sobom sve svoje privatne stvari i da li je u vozilu sva oprema na popisu.
5. Putem aplikacije ili uz pomoć članske kartice zaključaj vozilo.
Poslije nekoliko sekundi čut ćeš „klik“ što znači da je vozilo zaključano i da je korištenje usluge uspješno završeno.

(Korisničke upute za korištenje vozila nalaze se u automobilu u vratima sa vozačeve strane.)

  • Kako će mi usluga biti naplaćena?

Plaćaš samo točno vrijeme korištenja usluge.

U slučaju da se ne zakupiš nijedan od paketa, usluga se obračunava po osnovnoj tarifi, a naplata se vrši po kartici za plaćanje nakon svakog putovanja.

  • Što ako ne radi Spin City aplikacija/članska kartica/vozilo?

Ukoliko ne radi Spin City aplikacija, članska kartica ili vozilo kontaktiraj korisničku podršku na 01 4440 051.

  • Što ako je spremnik goriva skoro prazan?

U slučaju da razina goriva padne na razinu od 25% ili niže možeš natočiti gorivo na INA benzinskim postajama, a Spin City će ti po dostavi računa pisanim putem (emailom) refundirati iznos računa proprocionalan broju minuta po osnovnoj tarifi uz nagradu od dodatnih 10 bonus minuta za vožnju. Ili jednostavno kontaktiraj korisničku podršku na 01 4440 051.

  • Gdje mogu natočiti gorivo za Spin City vozilo?

Isključivo na INA benzinskim postajama. Lokacije INA benzinskih postaja možeš provjeriti na aplikaciji.

  • Što ako je Spin City vozilo oštećeno kada dođem do njega?

Prije vožnje, prošeći oko vozila i provjeri postoji li kakva udubina, ogrebotina ili neka druga šteta. Isto provjeri i unutar vozila.

Ako primijetiš nešto od navedenog, molimo te da kontaktiraš Korisničku službu na broj 01 4440 051 i prijaviš štetu. Prilikom prijave štete molimo te da budeš što detaljniji, odnosno da što točnije lociraš štetu, opišeš nam veličinu i vrstu štete.

Kako bi se se osigurao od mogućih šteta za koje nisi odgovoran, još jednom te molimo da pregledaš vozilo prilikom svake rezervacije i nakon svake vožnje.

  • Što ako imam prometnu nezgodu sa Spin City vozilom?
    • Ostani smiren/a
    • Nazovi 112 u slučaju ozljeda i obavijesti policiju
    • Razmjeni informacije (osiguranje, registracija, ime/prezime i broj vozačke dozvole)
    • Uslikaj oštećeno Spin Sity vozilo.
    • Prikupi imena i brojeve mobitela/telefona svjedoka
    • Kontaktiraj korisničku podršku na broj 01 4440 051.
  • Jesu li vozila i putnici Spin City-a osigurani?

Sva vozila Spin City imaju kasko osiguranje s učešćem (CDW) u šteti  te su putnici osigurani do određenog iznosa dogovorenog sa osiguranjem. Učešće u šteti se može unaprijed zakupiti i u potpunosti osigurati od plaćanja učešća u slučaju štete (CDW+ ili CDW).

  • Što je CDW i TP, a što CDW+?

CDW (Collision Damage Waiver) je obvezno osiguranje za vozilo u učešćem u šteti do 2.000,00 kuna ili  TP (Theft Protection) je osiguranje od krađe vozila.

Ukoliko se želiš osigrati od plaćanja učešća u slučaju štete izaber jedan od paketa CDW i CDW +.

  • Osiguranje i paketi smanjenja i isključenja odgovornosti Korisnika
    • Osnovno osiguranje (CDW):

Sa osnovnim osiguranjem (CDW), koje je uključeno u cijenu vožnje, Korisnik usluge sudjeluje do iznosa od 2.000,00 kuna u šteti.

    • Instant Care (CDW):

Instant osiguranje (CDW) paket smanjenja odgovornosti ograničava odgovornost Korisnika usluge do iznosa od 900,00 kuna u materijalnim troškovima i šteti. Vrijedi isključivo za jednokratno korištenje usluge.

    • City Care 30 (CDW+) mjesečna pretplata isključenja odgovornosti

S mjesečnim paketom City Care 30 (CDW+)  Korisnik usluge može se pretplatiti na isključenje odgovornosti te biti oslobođen od troškova za eventualnu štetu. City Care 30 automatski se obnavlja svakih 30 dana, osim ako nije otkazan od strane Korisnika usluge.

    • City Care 365 (CDW+) godišnji paket isključenja odgovornosti

S godišnjim paketom City Care (CDW+) Korisnik usluge se isključuje iz odgovornosti te ne snosi nikakve troškove za eventualnu štetu kroz period od godinu dana.

  • Što ako izgubim ključeve od Spin City vozila?

Odmah kontaktiraj korisničku podršku na 01 4440 051.

Gubitak i zamjena ključa se naplaćuje.

  • Što ako izgubim Spin City karticu?

Kontaktiraj korisničku podršku na 0 4440 051 da ti izradimo novu člansku karticu.

Gubitak i zamjena članske kartice se naplaćuje.

  • Mogu li voziti kućnog ljubimca Spin City vozilom?

Trenutno nije moguće voziti kućne ljubimce u Spin City vozilima, osim uz pismeno dopuštenje.

  • Je li dozvoljeno pušenje u Spin City vozilu?

U Spin City vozilima pušenje je zabranjeno!

Svaki korisnik vozila za kojeg se utvrdi da je pušio unutar vozila bit će kažnjen novčanom naknadom.

Držanje cigarete izvan vozila za vrijeme vožnje, također se smatra puštenjem unutar vozila.

  • Može li osoba na koju ne glasi rezervacija koristiti Spin City vozilo?

Ne može. Spin City vozilo može koristiti isključivo osoba na koju glasi rezervacija. Nepoštivanje ovog pravila grubo krši sklopljeni ugovor i isključuje pravo na osiguranje.

  • Što ako dobijem kaznu za vrijeme korištenja Spin City vozila?

Osoba na koju glasi rezervacija i koja upravlja vozilom sama je odgovorna za prometne prekršaje i plaćanje kazni za vrijeme trajanja rezervacije, odnosno korištenje vozila.

  • Što ako napravim pauzu za vrijeme vožnje?

Možeš napraviti pauzu, što znači da u tom sučaju vozilo ne zaključavaš aplikacijom ili članskom iskaznicom, već ključem vozila.

Nitko od drugih korisnika u toj situaciji ne može preuzeti/koristiti vozilo, te po povratku do vozila dalje nastavljaš do kranjeg odredišta, nakon čega pametnim telefonom ili karticom zaključavaš vozilo i završavaš korištenje usluge.

  • Moj račun je blokiran – zašto?

Postoji nekoliko razloga zbog čega ti korisnički račun može biti blokiran.

Naputak za korisnike:

                    – Provjeriti neplaćene račune,

                    – Provjeriti valjanost vozačke dozvole,

                    – Provjeriti račun u banci i valjanost kartice za plaćanje.

                     Kontaktiraj nas na 01 4440 051 kako bi riješili problem individualno i što prije.

  • Gdje se nalaze stvari koje ostavimo/izgubimo u Spin City vozilu?

U načelu, svi predmeti koje pronađe Spin City tim ili sami korisnici prenose se u naše sjedište. Ako bilo što od privatih stvari ostaviš u vozilu, javi se na 01 4440 051.

  • Imam pitanje oko transakcija?

U slučaju svih pitanja oko transakcija kontaktiraj korisničku podršku na broj 01 4440 051.

  • Što je email dobrodošlice i kako mogu pozvati prijatelja u Spin City?

Putem Spin City internet stranice pozovi prijatelja u Spin City i dobivaš čak 25 BONUS minuta za vožnju.

Preporučeni prijatelj će dobiti na svoju e mail adresu link za registraciju s promotivnim kodom koji omogućava besplatnih 15 minuta vožnje.

Kada se pozvani prijatelj registrira za 1 kn i postane punopravni Spin City član, prijatelj koji ga je preporučio dobiva 25 BONUS minuta na svoj račun.

  • Mogu li podijeliti svoje minute?

Spin City zajednica omogućuje ti da svoje minute podijeliš sa prijateljima.

Dijeljenje minuta je naš originalan koncept, koji omogućuje dijeljenje minuta među postojećim korisnicima. S obzirom da se višak minuta i npr. zakupljenih mjesečnih paketa ne može prenositi u sljedeći mjesec, omogućit ćemo dijeljenje “viška” minuta među prijateljima kako bi se ipak mogle iskoristiti. Osim toga, u slučaju da netko baš treba kratku vožnju, a iz nekog razloga ne može platiti uslugu (npr. ako istekne kreditna kartica), korisnik-prijatelj može podijeliti svoje minute. Who Cares, shares!

Podijeljene minute na korisničkom računu primatelja imati će status bonus minuta.

Podjeliti možeš minimalno 22 minute.

  • Gdje mogu promijeniti svoje osobne podatke?

Svoje osobne podatke možeš promijeniti unutar korisničkomg profila na našoj internet stranici ili pozivanjem korisničke podrške.

  • Kako mogu pratiti svoju potrošnju?

Status paketa i preostale minute možeš u svakom trenutku provjeriti na svom korisničkom profilu na našoj internet stranici moj.spincity.hr/hr/login.

  • Kako mogu blokirati svoj korisnički račun?

Korisnički račun se blokira kontaktiranjem korisničke podrške na 01 4440 051.

  • Mogu li Spin City usluge koristiti i poslovni korisnici?

Da, Spin City Business je car sharing usluga za poslovne korisnike. Business usluga se može koristiti pojedinačno „Freelancer“ ili kroz zajednički korisnički račun “Business account“ na koji je povezano više djelatnika jedne tvrtke ili organizacije.

  • Kako se poslovni korisnici mogu registrirati?
  • Freelancer:

Za početak se osobno registriraj te na privatnom korisničkom računu kreiraj poslovni profil s podacima o OIB-u tvrtke, poslovnom e-mailu i adresi sjedišta.

Kada si kreirao/la profil tvrtke, možeš se koristiti svojim poslovnim računom. Prije svake vožnje na aplikaciji odabereš R1 račun ili u slučaju kupnje paketa označiš opciju „Želim R1 račun“.

  • Business account:

Kreiraj privatni korisnički račun i zatraži ponudu putem kontakt forme na našoj internet stranici www.spincity.hr/kontakt/ ili nam pošalji upit na zagreb@spincity.hr.

Dodatne usluge za poslovne korisnike:

Za Business account korisnike Spin City nudi usluge mjesečnog izvještavanja, specifikacije vožnji i transparentan pregled putovanja po djelatniku.

  • Prednosti usluge Spin City Business za poslovne korisnike:

– gorivo, osiguranje i održavanje uključeno u cijenu,

– besplatan parking na području cijeloga grada Zagreba,

– direktne uštede do 35% u odnosu na taksi servise bez dodatnih fiksnih troškova,

– poticanje održivog ekonomskog razvoja kroz smanjenje emisija CO2,

– ušteda vremena i resursa u odnosu na održavanje vlastite flote vozila,

– doprinos brand imidžu društveno odgovorne tvrtke,

– dodatna atraktivnost za poslodavca kroz pružanje inovativne opcije mobilnosti,

– transparentan pregled troškova i putovanja.

American Express Diners Club International Discover MasterCard Maestro Visa

Privatnost i kolačiči Povjerljivost podataka